mako
פרסומת

הכי קרוב לסקס? איך זה מרגיש לנהוג במכונית ספורט

נהיגה במכונית ספורט היא חוויה מרגשת שקשה מאוד להעביר במילים. שברולט, שהציגה לא מכבר את הקורבט בדורה השביעי, החליטה לנסות להעביר בצורה אמפירית ככל הניתן כיצד הגוף מגיב לנהיגה בפול גז על מסלול המרוצים

ניר בן זקן
mako
פורסם:
אין תמונה
הקישור הועתק

אין תמונה
הכי קרוב לסקס? איך זה מרגיש לנהוג במכונית ספורט על המסלול?
אמיתית מהסוג המצויד בעדר של מאות כוחות סוס שרק מחכים לפקודה של רגל ימין, כזו שעוצמת התאוטה שלה כשלוחצים על הבלמים עוצרת את הנשימה ובמיוחד מהסוג שהפנייה של ההגה שלה לתוך פניה מחייבת אחיזה בשתי ידיים והרבה ריכוז בזמן שכוחות ה- G גורמים לתאים האפורים שלכם במוח לנוע מבמהירות שיא בין האונה השמאלית לימנית, היא מסוג החוויות המרגשות שקשה לתאר למי שלא התנסה בהן על בשרו. חולי הגה רבים טוענים שנהיגה במכונית ספורט במסלול מרוצים היא הדבר המרגש ביותר שאפשר לעשות כל עוד לבושים בבגדים, אבל גם אם לא ניסחף כל כך... אין ספק שמדובר בחוויה שקשה להעביר במילים.

שברולט השיקה לאחרונה את מכונית הספורט האייקונית שלה, הקורבט בדור השביעי, עם הבטחה להישיר מבט אל מול הטובות שבמכוניות הספורט האירופאיות (ופורשה 911 בראשן) כשלרשותה שלדת אלומיניום קלת משקל וקשיחה, שימוש בקרבון בחלקי מרכב רבים ובעיקר, כנהוג בתוצרת אמריקה, הרבה כוח עם מנוע V8 6.2 ליטר המפיק 450 כ"ס ומאפשר בשידוך לתיבת הילוכים ידנית עם 7 יחסים תאוצה ל-100 קמ"ש תוך 3.9 שניות בדרך ל-324 קמ"ש מרביים.

שברולט קורבט Z06
מנוע וי 8 ו-450 כ"ס

בכל מקרה שקלול הנתונים של כל המשתתפים שנאסף בזמן הפעילות על המסלול הצביע על ממוצע של 22 נשימות בדקה, דופק של 157 פעימות, ו-23 קלוריות שנשרפות בדקה - כמעט כמו פעילות אירובית בחדר כושר. מממ...טוב לדעת, מסתבר שבמקום להשתעמם על מסלול הריצה בחדר כושר יש דרך מהנה הרבה יותר להוריד את הקילוגרמים המיותרים.