mako
פרסומת

הריאיון של גל גדות בקשת 12 הגיע לאתרים מעבר לים

הוונדר וומן הישראלית העניקה בסוף השבוע האחרון ריאיון לתוכנית "ריאיון מיוחד" בקשת 12, כשהדברים שאמרה - בין היתר על היחס בהוליווד לישראל ועל הכישלון של "שלגיה" בקופות - סוקרו מעבר לים. החל מהדיילי מייל, דרך וראייטי ועד להוליווד ריפורטר: כך כתבו על גדות בעולם

גיל משעלי
פורסם: | עודכן:
גל גדות בכותרות בעולם
גל גדות והכותרות בעולם
הקישור הועתק

ביום חמישי שודר הריאיון של גל גדות בתוכנית "ריאיון מיוחד" בקשת 12, במהלכו היא סיפקה כמה כותרות מעניינות למראיינים - שלא השאירו אף נושא מחוץ לתחום. בין השאר דיברה גדות על העבודה עם הקולגה ל"שלגיה" רייצ'ל זגלר בצל שמועות על סכסוך, על הכישלון של הסרט בקופות וכן על האתגר הבריאותי שחוותה בהיריון האחרון שלה, במהלכו, לדבריה, כמעט מתה.

הדברים של השחקנית הישראלית צוטטו באתרים שמעבר לים - בווראייטי, בהוליווד ריפורטר, ב-TMZ, בדדליין, pagesix, דיילי מייל ועוד, כשברוב האתרים התמקדו בעיקר בציטוטים שלה על כישלון "שלגיה" ועל היחסים עם זגלר. בדיילי העניקו לסיקור את הכותרת "גל גדות שוברת שתיקה".  

דיילי מייל:

דדליין:

 

בהוליווד ריפורטר כתבו כי גדות מבלה את הקיץ בישראל לצד בני משפחתה, והביאו בין השאר את הווידוי שלה מהריאיון על הבדידות שהרגישה בצילומי הסרט "הרץ", על המפגינים הפרו-פלסטינים שהקיפו אותה בלונדון וגם על ההחלטה שלא לענוד את סיכת החטופים הצהובה בטקס גלובוס הזהב. 

בדדליין הזכירו את שירותה הצבאי של גדות והתייחסו גם הם לציטוטים שלה על היחסים עם זגלר, על 7 באוקטובר ועל ההתרסקות של "שלגיה" - וציינו כי אולפני דיסני ספגו הפסדים בסך כ-115 מיליון דולר בעקבות הכישלון בקופות. 

וראייטי:

הוליווד ריפורטר:

TMZ:

באתר thewrap התייחסו בין היתר גם לסערה שעוררה זגלר (כשמאז היו רבות אחרות), אחרי שפרסמה בחשבון ה-X שלה בשנה שעברה את הטריילר לסרט, לצד המשפט "ותמיד תזכרו, שחררו את פלסטין". וכך נכתב באתר: "גדות, ששירתה בצה"ל בשנים 2004-2009, התייחסה לכך בעקיפין וציינה כי המחלוקות סביב ישראל השפיעו על הצלחת הסרט".

בנוסף ציטטו את דבריה של השחקנית הישראלית, שאמרה בריאיון על הסרט, שנאסר להקרנה בלבנון לאחר יציאתו: "אתה תמיד יכול להסביר ולנסות לתת לאנשים בעולם הקשר על מה שקורה כאן (בישראל) ומה המציאות, אבל בסופו של דבר אנשים מחליטים בעצמם. התאכזבתי מאוד שהסרט הושפע מזה בצורה כה גדולה ולא הצליח בקופות".

פרסומת

THEWRAP: