תמורת מאה אלף שקלים: הקמפיין היוקרתי של סנה סוקול
בזמן שהיא לא מפזזת על הרחבה, סנה סוקול מספיקה גם להוסיף ללו"ז העמוס שלה הובלת קמפיין שווה. ל-mako סלבס נודע כי רקדנית "רוקדים עם כוכבים" נבחרה להיות הפנים החדשות של מותג שיער, ותקבל סכום כסף נכבד. פרסום ראשון


פרסום ראשון: הדוגמנית והרקדנית סנה סוקול נבחרה להוביל קמפיין חדש בשווי 100 אלף שקל. ל-mako סלבס נודע כי סוקול נבחרה לשמש כפנים החדשות של מותג השיער Style Aromatherap.
הקמפיין בכיכובה של סנה צפוי לעלות בקרוב בסושיאל ובדיגיטל, ולחזק את מעמדו של Style Aromatherapy כאחד המותגים המקצועיים האהובים והמובילים בישראל בתחום טיפוח ועיצוב השיער.

סוקול מצטלמת בימים אלה לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", שבה היא רוקדת לצידו של השחקן והקומיקאי אמיר שורוש. השניים הופיעו יחד לראשונה על הרחבה בשבוע שעבר, ושם זכו לתשבחות רבות - ובתואר הריקוד המצטיין של הערב.
אתי ברק, סמנכ"לית שיווק בגורי, מוסרת בתגובה: "סנה מביאה איתה שילוב ייחודי של נוכחות בולטת, דיוק מקצועי וסטייל בלתי מתפשר – בדיוק כמו המותג שלנו. הבחירה בה הייתה טבעית, ואנחנו רואים בה שותפה אמיתית לדרך. אין לנו ספק שהחיבור בינינו יניב תוצאות מרשימות ויחזק את מעמדו של Style כמותג שמוביל את התחום גם בשטח וגם בלב הקהל".