צרכנים מתלוננים על גושים זרים במוצרי אסם: "קיבלנו קופון בלי בדיקה"
משפחת וקסמן מצאה גוש בלתי מזוהה בשקית פופקורן "פופקו" במהלך חופשה באילת, ועדן טל בוכניק גילתה תופעה דומה בספגטי של החברה. הצרכנים טוענים כי שירות הלקוחות מציע להם פיצוי כספי בלי לבדוק את המוצרים. החברה מצידה מבהירה: "מדובר במקרה נקודתי אשר נבע ככל הנראה כתוצאה מחומר גלם שנשרף במהלך הייצור"

משפחת וקסמן גילתה גוש בלתי מזוהה בשקית "פופקו" של אסם במהלך חופשה באילת. המוצר, פופקורן מצופה בקרמל מתוק, הכיל חומר שנראה לא אכיל.
"כמובן שהפסקנו מיד ופנינו לחברה", מספרת עדי, אם המשפחה. נציגה של אסם חזרה אליהם במהירות, אך הבקשה היתה מפתיעה. "היא ביקשה ממני לשים את הגוש בכוס מים ולראות אם הוא נמס", אומרת עדי.
הגוש לא נמס במלואו. "יצאו ממנו קצת פירורים אבל הוא נשאר שלם", היא מתארת. "מה שהיה מאוד תמוה זה שהנציגה לא התנצלה, לא ביקשה מאיתנו לשמור את השקית ולמרות שהצעתי לה שיבואו לקחת ולבדוק. היא פשוט אמרה שזה כנראה חומר גלם שרוף ואמרה שישלחו לנו זיכוי וככה נגמרה השיחה".

עדן טל בוכניק מבאר שבע חוותה תופעה דומה עם מוצר אחר של אסם. בספגטי שפתחה היא מצאה גוש בלתי מזוהה ופרסמה את התמונה בקבוצת "סש"א" בפייסבוק.
"צלצלתי לשירות לקוחות וענתה לי נציגה שנשמעה מאוד צעירה. היא התנצלה ואמרה שהיא תשלח לי קופון של 50 שקלים", מספרת בוכניק. "קלטתי שלא ממש עניינתי אותה. שמרתי את האריזה אבל נראה לי שאני אזרוק אותה עכשיו. לא נראה שבאמת מישהו ירצה לבדוק מה באמת קרה למוצר".
