העובדים שכחו לנעול את המאפייה, זה מה שעשו הלקוחות
העובדים המבוהלים מהאזעקה לא נעלו את הדלת של המאפייה, הלקוחות הגיעו ביום למחרת, לקחו מוצרים והשאירו פתקים עם מספרי טלפון בשביל החיוב. המאפייה החליטה לנקוט בצעד מפתיע


אתמול (יום שישי) בבקה בייקרי סניף הרצליה נפתח כבשגרה, כעסק חיוני. "פתחו לכמה שעות לטייק אווי ומשלוחים ובתוך כל הטירוף שהיה, בעקבות החמרת ההנחיות של פיקוד העורף סגרנו את הסניף בבהלה, כדי לפנות במהירות את העובדים", משחזרת טלי בר, מנכ"לית של רשת בייקריות בבקה בשיחה עם mako.
ואז קרה משהו שכנראה יכול לקרות רק בישראל: היום (שבת) בבוקר, הלקוחות הגיעו לבדוק אם הסניף פועל, הזיזו את הדלת וגילו שהיא לא הייתה נעולה. הסיבה: בלחץ הסגירה אחד העובדים לא נעל אותה כמו שצריך. "עבר על כולנו לילה קשוח", מסבירה בר.

בגלל הסגירה הבהולה בשישי נשארו בסניף עוגות שמרים סגורות וכמה מוצרים טריים נוספים שהצוותים לא הספיקו לזרוק בגלל הבהילות, היום כשהגיעו כדי לנעול כמו שצריך את הסניף גילו הרבה אהבה ואת ישראל היפה במלוא הדרה.
מתברר שהלקוחות, שגילו שהדלת פתוחה אך אין למי לשלם, לקחו את המוצרים וכתבו על שקיות שהשאירו בחנות אילו מוצרים לקחו ואת הטלפון כדי שיחזרו לחייב אותם.
אך ברשת לא מתכוונים להתקשר ולחייב את הלקוחות. "בסוף אפילו לא יכולנו לכעוס על כך שהסגירה לא נעשתה כמו שצריך, כי הלקוחות חיממו את הלב שלנו. כל כך יפה לראות שביום כזה, אחרי לילה כה יש לנו כאלה לקוחות, מסכמת בר.

