mako
פרסומת

טירוף הפוקימון: מסעדות מנצלות את המשחק כדי להגדיל הכנסות

גם אתם התמכרתם לפוקימון גו? גם אתן מסתובבות ברחובות בנסיון לצוד את היצורים הוירטואליים? ובכן, מתברר שיש לא מעט בעלי עסקים ומסעדות שלמדו לנצל את הטירוף שלכם כדי לעשות כסף. קחו לדוגמה את המסעדה האיטלקית שהשקיעה 10 דולרים בלבד והגדילה את הכנסותיה ב-75%. כך זה קורה

ריטה גולדשטיין
ונדב בורנשטיין | חי בלילה
mako אוכל
פורסם:
הקישור הועתק

עד כמה שגעת הפוקימונים חוצה כל גבול אפשרי תעיד התגובה של רנה רדזפי, אחד השפים הכי מוכרים בעולם והבעלים של מסעדת נומה בקופנהגן. "זה זמן ארוחת צהריים במסעדה ושישה סועדים משחקים בפוקימון גו לאורך כל הארוחה שלהם", צייץ רדזפי בסוף השבוע, ונתן את החותמת הסופית לכך שהטירוף הנוכחי חצה את חופי הים והפארקים, והגיע גם לבתי העסק (ובמיוחד למסעדות) שלמדו לנצל את ההיסטריה כדי לעשות ממנה קצת כסף.


רדזפי, מן הסתם, לא ממש זקוק למשחק החדש כדי למלא את המסעדה שלו שמחזיקה ברשימת הזמנות של חודשים מראש, אבל בעלי עסקים קטנים יותר, כמו פיצריות ומסעדות משפחתיות, השכילו לנצל את המשחק המצליח (הכנסות של למעלה מ-7 מיליארד שקלים בשבוע) כדי להביא לקוחות שיצודו את הפוקימונים אצלם בעסק, ועל הדרך גם יזמינו משולש פיצה או צלחת פסטה כדי להירגע ממסע הציד הוירטואלי.

אחת המסעדות שעשתה את זה נכון היא פיצריית רוביז' שבאיווה, ארה"ב. בעלי הפיצרייה השקיעו 10 דולרים בלבד כדי לרכוש פוקימונים שישרצו אצלם בעסק, דבר שגרר לא מעט משתמשים שעוד לפני שחשבו על ארוחת הבוקר הגיעו למקום כדי לצוד את היצורים המעצבנים. זמן קצר אח"כ כבר הודיעו בעלי המקום על כך שמכירות הפיצה עלו ב-75% ונראה שכולם מרוצים. יחד עם רוביז', מדי יום מצטרפות עוד ועוד מסעדות לטירוף, נכנסות לחנות הוירטואלית, רוכשות פוקימונים ומבטיחות לעצמן נהירה בטוחה של המוני ציידים שיהפכו מיד אח"כ ללקוחות. אם אתם שואלים אותנו, בגלל שהטירוף נמצא רק בתחילתו, לא נתפלא אם נראה כאן בקרוב ציידי פוקימונים עם טחינה על הידיים קופצים בין פלאפליות למסעדות נחשבות בשדרות רוטשילד. בקיצור: הכינו את המטענים והמפיות.


עוד באוכל טוב:

פרסומת