סיפור סינדרלה: אשת הכדורגלן שהפכה לפרזנטורית
כולן צילמו, כולן תייגו, אבל רק אחת זכתה להיות הסינדרלה שתוביל את הקמפיין של רשת הנעליים בחשיפה של למעלה מ-2 מיליון גולשים, וקוראים לה מירן בוזגלו. מוכר לכם השם? זה לא סתם
פורסם:
ממש כמו בגדות, חברת הנעליים "Fetish" הכריזה על חיפושי פרזנטורית בדרך מקורית במיוחד: החברה הזמינה את הקונות להעלות תמונות שלהן עם הנעליים, לתייג את הרשת, ולהשתתף בתחרות שבסופה תיבחר אחת מהן להוביל את הקמפיין של הרשת.
מי שעלתה בגורל היא דווקא לא לגמרי אנונימית ושמה מירן בוזגלו, אשתו של הכדורגלן מאור בוזגלו, שהגיעה לחנות ובכלל לא התכוונה לתפוס את התפקיד: "הלכתי לקנות נעליים והסתובבתי בקניון וממש אהבתי את החנות, ואז המוכרת סיפרה לי שאני אוכל אולי להיות סינדרלה". אז מי אמר שסיפורים כאלה יש רק באגדות?
מצאתם טעות לשון?