N12
פרסומת

כוחו של טיקטוק: צילמה את עצמה שרה לחתול ומאז השתנו חייה

ג'ון באנון העלתה לפני שנתיים סרטון בוא היא שרה סרנדה לחתול של השכן שלה, מאז הוא זכה ליותר מ-46 מיליון צפיות והחיים שלה השתנו לחלוטין. בסרטון טיקטוק חדש, שהפך גם הוא לוויראלי, היא מספרת שבזכותו היא מצאה עבודה חדשה, חברים חדשים ואפילו את אהבת חייה

דיגיטל
פורסם: | עודכן:
ג'ון באנון
ג'ון באנון | צילום: JUNE_BANOON, tiktok
הקישור הועתק

להפוך למפורסמים באינטרנט זו משימה לא פשוטה, הפכפכה ולפעמים לא ברורה בכלל. בעוד שחלקם מנסים להתפרסם באינטרנט על ידי יצירת תוכן במכוון באמצעות טרנדים בטיקטוק, סטרימינג של משחקים או פרשנות על נושאים דחופים בסדר היום, אחרים עשויים בסופו של דבר להפוך לפופולריים לגמרי במקרה. לדוגמה, היוצרת של "Here Comes the Boy" בטיקטוק.

בסוף יוני 2021, המשתמשת june_banoon@ פרסמה סרטון של עצמה שרה לחתול של השכן שלהם. נכון לכתיבת שורות אלה, לסרטון יש למעלה מ-46 מיליון צפיות עם 10 מיליון לייקים. לא רק שהסרטון הזה, שנמשך רק 14 שניות, הוכיח שלחתולים עדיין יש חלק חשוב באינטרנט, אלא שהסרטון עצמו מאז עזר לבאנון לחיות את החיים הטובים ביותר שלה.

דברים בהחלט השתנו לטובה עבור באנון מאז שהיא החליטה לשיר סרנדה לחתול של השכן, הידוע לרבים כ-Mashed Potatoes או בעברית פירה. הג'ינגל הפשוט והלא מתנשא השתלט על האינטרנט, כשגולשים עשו לו קאברים ומיקססו את המנגינה המאולתרת.

פרסומת

לא מעט משתמשים לקחו את הסאונד המקורי שלה מהטיקטוק, מעל 14 אלף סירטונים, והלבישו עליו סרטון שלהם. למשל, קבוצת ברצלונה העלתה סרטון עם כמה מהשחקנים הצעירים של הקבוצה כשהם הולכים במסדרון. גולשים אחרים פשוט העלו את הטייקים המצחיקים שלהם כמו תרנגול שרץ או חתול שמשתגע על הבעלים שלו.

באנון פרסמה בשבוע האחרון עדכון אופטימי במיוחד, שגם הוא הפך לוויראלי עם מעל ל-13 מיליון צפיות, ובו היא מספרת כיצד הסרטון האחד הזה שינה את חייה. חשבון הטיקטוק שלה התפוצץ ויש לה כרגע למעלה מ-436.5 אלף עוקבים ו-20.2 מיליון לייקים בסך הכל בסרטונים שלה. מאז היא הפכה למשפיענית, חולקת טיפים אופנתיים, והיא התקדמה בתפירת טלאים ואפילו קריאת קלפי טארוט לקהל צופים מכובד. למעשה, באנון הפכה לפופולרית עד כדי כך שהיא זכתה להכרה ברחבי העולם, כולל במקום מגוריה הנוכחי בדרום קוריאה. "חשבון הטיקטוק שלי נעשה מספיק גדול, כדי שאנשים כאן בדרום קוריאה יתחילו לזהות אותי אחרי שעברתי לכאן", היא חשפה. 

פרסומת

זה הוביל לאחר מכן לכל כך הרבה אירועים שונים. כפי שבאנון מספרת, אישה מדרום קוריאה שזיהתה אותה התיידדה איתה מיד והעבירה אותה מהעבודה ה"אומללה" שלה בבית ספר פרטי למקום עבודה חדש בסיאול. בזמן שעבדה בעבודה החדשה הזו, היא פגשה את אהבת חייה והם נמצאים כעת במערכת יחסים מאושרת.

באנון גם חשפה שהכסף שהרוויחה על ידי המוניטיזציה של טיקטוק עזר לה להתמקם בדרום קוריאה "הרבה יותר בנוחות והרבה יותר מהר" ממה שציפתה. מלבד זאת, היא אפילו מדברת קוריאנית שוטפת, אם כי לא באופן מושלם. בסוף הסרטון, באנון מספרת שהיא הולכת הביתה במהלך עונת החגים ועשתה טיזינג למפגש אפשרי עם החתול שהפך אותה למפורסמת.

אפשר לומר בביטחון שהחיים של באנון השתנו לחלוטין, הכל הודות לסרטון פשוט בו היא שרה לחתול שמתקרב אליה.