כמה קשה לקבל שירות מחברת האשראי?
בדיקת תוכנית חיסכון: אצל רוב הציבור, כרטיסי אשראי הן אמצעי תשלום שמשתמשים בו באופן יום יומי. עם זאת, פנייה לחברת כרטיסי האשראי בנושא כלשהו מתרחשת לעיתים רחוקות יותר. מה קרה כשבכל זאת ניסינו לקבל שירות מכל אחת מהחברות? בכולן נאלצנו לחכות יותר מ-20 דקות לנציג שירות
מעיין פרתי - לא לשימוש
חדשותפורסם:
תגובת חברת ויזה כאל: "בדיקתכם נעשתה בתחילת חודש המאופיינים בעומסי פניות גבוה. על אף זאת, אנו מתנצלים על זמן ההמתנה הארוך ופועלים למתן מענה מהיר".
תגובת חברת לאומי קארד: "זמני ההמתנה בימים האחרונים היו גבוהים מהרגיל. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ומשקיעים את מירב המאמצים להפחית את העומס".
תגובת חברת ישראכרט: "קבוצת ישראכרט עושה מאמצים כבירים להעניק את השירות עם זמני המתנה קצרים ככל שניתן. תקופת הקיץ - מתאפיינת בעומסים כבדים ולצערנו זמני ההמתנה היו חריגים".
מצאתם טעות לשון?