דיווחים: הנקסוס החדש מסנן את הקול שלכם
משתמשים מתלוננים שסינון הרעשים בנקסוס 6P משתיק גם את קול הדיבור בזמן שיחה, ונקסוס 5X מגיב לאט מאוד בזמן הטענה


מכשירי הנקסוס החדשים של גוגל כבר נמצאים בידיים של צרכנים רבים בעולם, שמתחילים לדווח בימים האחרונים על שלל בעיות שונות ומשונות. אחרי ששמענו כבר על זכוכית נסדקת ב-6P, מגיעים דיווחים על תקלות נוספות: בעיית שמע ב-6P ובעיה במסך המגע ב-5X.
חלק ממשתמשי ה-6P, אותו מייצרת וואווי, מדווחים כי הם חווים בעיות חוזרות ונשנות בשיחות, כאשר הם לא מצליחים לשמוע את הצד השני בשיחה. בעיות השמע מתרחשות גם כשמעבירים את השיחה למצב רמקול, כך שככל הנראה לא מדובר על בעיית חומרה אלא על באג כזה או אחר במערכת ההפעלה או באחד הרכיבים. חלקם הצליחו לפתור את הבעיה על ידי כיבוי מנגנון סינון הרעשים במכשיר, אך בגוגל עדיין לא פרסמו האם אכן שם נעוצה הבעיה. אם זה אכן המצב, יכול להיות שהבעיה תיפתר על ידי עדכון תוכנה.
עוד ב-TGspot:

הבעיה ב-5X, שמיוצר על ידי LG וכבר נמכר גם בישראל, משפיעה על מסך המגע. חלק מהמשתמשים גילו שכאשר הם מחברים את המכשיר להטענה, מסך המגע מתחיל להגיב בהשהייה גדולה מאוד, ברמה שלא מאפשרת לתפעל את המכשיר. ניתוק המכשיר מהמטען, או חיבורו למטען חלופי, פותרים את הבעיה. כאן, בניגוד לבעיית השמע ב-6P, התקלה ככל הנראה חומרתית, ותצריך מגוגל ו-LG להחליף מכשירים תקולים בחדשים.
יש לציין כי הבעיות הנ"ל לא פוגעות בכל המשתמשים, וכפי הנראה נמצאות במספר קטן של מכשירים וככל הנראה יפתרו בשבועות הקרובים על ידי גוגל והיצרניות.