mako
פרסומת

הסטארטאפ הזה ידאג שלא תצטרכו להיות הטכנאים של ההורים שלכם

בעזרת TechSee חברות יכולות להעניק ללקוחותיהן תמיכה טכנית ויזואלית באמצעות הסמארטפון, וכך לצמצם את השליחה הפיזית של טכנאים לבתי הלקוחות עבור תקלות פשוטות למדי

הילה חיימוביץ'
Geektime
פורסם:
אילוסטרציה
אילוסטרציה | צילום: Ljupco Smokovski, ShutterStock
הקישור הועתק

כולכם בוודאי מכירים את שיחת הטלפון הכמעט בלתי נסבלת מההורים או הסבים המיואשים שכל מה שהם רוצים הוא להתעדכן בחדשות דרך המחשב, אבל האינטרנט פשוט מסרב לעבוד להם. אז כמובן שתנסו לעזור להם כמה שרק תוכלו (מבלי לאבד את העשתונות), אבל הסטארטאפ הישראלי TechSee רוצה לחסוך לכם את השיחות המעיקות הללו, באמצעות שירות של טכנאי ויזואלי, שינחה את ההורים שלכם במקומכם. כעת, מודיעה החברה כי גייסה 16 מיליון דולר בהובלת Scale Ventures ובהשתתפות המשקיעים הקיימים בהם Salesforce ו-Comdata.

פתרון פשוט אך חכם מאוד

TechSee (טקסי) מאפשרת לצוותי תמיכה ושירות לקוחות להעניק תמיכה מרחוק ללקוחות באופן ויזואלי באמצעות הסמארטפון שלהם. הפלטפורמה רלוונטית לטיפול בתקלות, אבל לא רק; תמיכה שכזו רלוונטית גם למכירות מוצרים חדשים, או הדרכה והתקנה של אלו. על מנת להתחיל בליווי על הלקוח להיכנס ללינק ספציפי דרך הדפדפן בסמארטפון שמאפשר לנציג השירות לאבחן במדויק את התקלה או הצורך. לאחר מכן, נעשה שימוש בטכנולוגית AR על מנת להנחות את הלקוח בדיוק כיצד עליו לפעול על מנת לטפל בתקלה.

עוד ב-Geektime

הטכנולוגיה שמאחורי הפלטפורמה עושה שימוש ב-Deep Learning, מה שמאפשר לה לזהות מוצרים אלקטרוניים כמו ראוטרים, ממירים וטלוויזיות בדיוק של עד 95%. לאחרונה החברה שיחררה את יכולות הסיוע הויזואלי החכמות שלה למרכזי שירות, המאפשר זיהוי אוטומטי של תקלות במוצרים אלקטרוניים ככלי עזר לנציגי תמיכה. בנוסף, החברה נמצאת בתהליכי פיתוח מתקדמים של מוצר עבור שירות עצמי – עוזר וירטואלי ויזואלי (Eve), אשר זמין למספר מצומצם של לקוחות הלוקחים חלק בתוכנית הגרסא הראשונה של המוצר. מעבר לתרומה בשיפור חוויית הלקוח (והזמן היקר שנחסך לנו), הפלטפורמה מאפשרת לחברות לייעל תהליכים תפעוליים, לקצץ בהוצאות שירות ולתמוך בכמות גדולה יותר של שירותים ומוצרים.

המוצר החדש של TechSee

TechSee הוקמה ב-2015 על ידי איתן כהן, שמשמש מנכ”ל החברה; אמיר יופה, ה-COO; ופרופסור גבי סרוסי, המדען הראשי של החברה. היא פועלת ממשרדיה בתל אביב, ניו יורק ובמדריד. המימון האחרון יעזור לה להאיץ את תהליכי פיתוח הפלטפורמה שלה, וכן להרחיב את מאמצי המכירה והשיווק בארה”ב ובשווקי מפתח נוספים. סך גיוסיה עד כה מסתכם ב-23 מיליון דולר, כאשר את סבב הגיוס הקודם השלימה ביוני 2017. בין לקוחותיה של החברה ניתן למצוא את סמסונג, אורנג׳ ונספרסו. החברה מציינת כי גם בזק ואמדוקס הן מלקוחותיה.