קריאות חרם על החברה בגלל הפרסומת שמציגה זוג אבות גאים
הפרסומת החדשה של רשת המרכולים הבריטית טסקו מציגה מגוון משפחות המתכנסות לארוחת חג המולד, והדרכים השונות בהן כל משפחה מכינה את תרנגול ההודו החגיגי. בין שאר המשפחות, מופיעים גם שני אבות גאים ותינוק. נכון לעכשיו הפרסומת צברה רק 3,000 סימוני "אהבתי" לעומת 11,000 סימוני "לא אהבתי" ביוטיוב, ולקוחות רבים קראו להחרים את הרשת הפופולרית

כחלק מקמפיין "כולם מוזמנים" (Everyoneswelcome#) של ענקית השיווק הבריטית טסקו, הפרסומת החדשה מציגה זוג אבות גאים. הפרסומת מנסה להראות את מגוון המשפחות המתכנסות לארוחת חג המולד, והדרכים השונות בהן כל משפחה מכינה את מנת תרנגול ההודו החגיגית. בין שאר המשפחות, מופיעים גם שני אבות גאים ותינוק. אחד מהם רוכן מודאג מעל התרנגולת המתחממת בתנור בעוד השני שואל אותו: "הוצאת את הקרביים, נכון?". לפי הבעת הפנים המבולבלת אפשר להניח שהבשלן בסינר בכלל לא ידע שיש קרביים בעוף.
נכון לעכשיו הפרסומת צברה רק 3,000 סימוני "אהבתי" לעומת 11,000 סימוני "לא אהבתי" באתר יוטיוב. בתגובת נגד הומופובית, לקוחות רבים קראו להחרים את רשת המרכולים, בשל הצגה של משפחות גאות בנוסף לייצוג של משפחות מוסלמיות.
"כולם מוזמנים לטסקו בחג המולד הזה, ואנחנו גאים בכך שרבים מלקוחותינו מתאחדים סביב השולחן בתקופות החגים", הגיב דובר החברה, והוסיף כי הקמפיין מבקש לחגוג את הדרכים הרבות בהם אנשים רבים מתאספים לקירוב לבבות סביב שולחן החג.