במטוס הייתה תקלת לחץ: נוסעים טוענים שהחלו לדמם מהאוזניים
תקלה במערכת לחץ האוויר בתא הנוסעים, במהלך טיסה מברלין לתל אביב, גרמה לטענת הנוסעים לכאבי אוזניים וחלקם אף החלו לדמם. הצוות מיד הנמיך את גובה הטיסה וחזר לנמל התעופה. לאחר המתנה של 3 שעות הם המריאו מחדש דרך אתונה. מהחברה נמסר: "אנו מצרים על חוסר הנוחות ופעלנו בזמן אמת על מנת לצמצם את הפגיעה בנוסעים ולהביאם ליעדם בבטחה ובהקדם האפשרי"


תקלה חמורה בטיסה: במהלך טיסת BZ271 של חברת בלו בירד מברלין לתל אביב, חלה תקלה במערכת לחץ האוויר של המטוס, מה שגרם לנוסעים לבעיות של לחץ אוזניים קשה, כאבים וחלקם אף חוו לטענתם דימום בעקבות כך.
האירוע קרה בתאריך 17 בינואר 2025, זמן קצר לאחר ההמראה. לטענת חלק מהנוסעים הם הרגישו ירידה באיכות השמיעה בעקבות האירוע. אחד הנוסעים טוען ש"התפתל וצעק מכאבים" לאורך הטיסה הקצרה וגם בשעות שלאחריה.

הצוות, שהבחין בבעיה, ירד עם המטוס לגובה בטוח על מנת להוריד את הלחץ וחזר לברלין כעבור 35 דקות. לאחר הנחיתה נאלצו הנוסעים להמתין שלוש שעות ללא כל עדכון לטענתם, כשהם מחכים באזור שער העלייה למטוס. פרמדיקים ורופא שבדקו את הנוסעים בזמן הזה המליצו להם לפנות לקבלת טיפול רפואי בבתי חולים.
בהמשך הועלו הנוסעים למטוס שתוקן, והם המריאו מחדש לארץ דרך אתונה, על מנת להחליף צוותים. בסופו של דבר, הם נחתו בתל אביב כ-6 שעות לאחר השעה המתוכננת. בעקבות האירוע פנו הנוסעים לעורך הדין אשר רוטבאום, מומחה בדיני תעופה, שייצג אותם בתביעה נגד חברת התעופה.

מחברת התעופה נמסר: "בעקבות תקלה טכנית הקשורה ללחץ האוויר בתא הנוסעים, הצוות פעל בהתאם לנהלים, הנמיך גובה ונערך לנחיתה בטוחה בשדה התעופה בברלין. עם הנחיתה, הועברו הנוסעים לטרמינל בעוד צוות תחזוקה בדק את המטוס. לאחר שנקבע כי המטוס כשיר להמשך טיסה, התברר כי מגבלות שעות מנוחה של הצוות אינן מאפשרות לו להשלים את המסע לישראל. לפיכך, הוקפץ צוות חלופי שהמתין באתונה והצטרף לטיסה לאחר עצירת ביניים קצרצרה. במהלך ההמתנה קיבלו הנוסעים מזון, משקאות וליווי צמוד של אנשי צוות. אנו מצרים על חוסר הנוחות ופעלנו בזמן אמת על מנת לצמצם את הפגיעה בנוסעים ולהביאם ליעדם בבטחה ובהקדם האפשרי".
