mako
פרסומת

את לא כמו כולן: סובארו פורסטר במבחן דרכים

סובארו הייתה הלהיט היפני הראשון על כבישי ישראל וכוחה היה במחיר ובאמינות ולאחר תקופה היא נעלמה כמעט לחלוטין. שלחנו את גיא גיאור ודני פורמצ'נקו, העורך האחראי של "אוטו" לבחון את הפורסטר ולבדוק האם היא שונה מרכבי הפנאי האחרים בכך שהיא מציעה הנעה כפולה קבועה ומנוע בוקסר, ולא פחות חשוב - מה הן יכולות השטח שלה?

דני פרומצ'נקו וגיא גיאור
חי בלילה
פורסם:
הקישור הועתק

סובארו פורסטר XS 2.0

מנוע: 1995 סמ"ק

הספק: 150 כוח סוס

מחיר: 215,000 ש"ח

צריכה דלק ממוצעת (יצרן): 15.3 ליטר/ק"מ

 

חשוב לתת דגש ומילה טובה לגודל החלונות, שלא ככל רכבי הפנאי העכשווים יותר, הפורסטר אינה מושפעת מאופנות ומציגה שמשות צד רחבות וגבוהות המתאימה למטיילים היושבים בה. אבל יחד עם זאת חשוב לציין, שעיצוב החוץ לא מפיל מהרגליים.

 

הפורסטר מרווח ומאוד נוח לשימוש. גם מערכת השליטה נוחה, בעיקר לנהג. היא כוללת בין היתר שליטה במזגן, מערכת מולטימדיה תצוגת מחשב מנוע ועוד.

מצד שני, המראה של הדשבורד לא משדר פאר, לא במראה ולא בסוג החומר.

 

הפורסטר אוהב את הכביש המפותל ולמרות שאינו הכי חזק בשכונה, הזכות התנהגות טובה, קצב ההתקדמות שלו עשוי להיות מהיר ביותר. בנוסף, יש לציין לשבח את נוחות הנסיעה שהיא ממש חריגה לטובה בקטגוריה. הבולמים סופגים את המהמורות ומשככים אותם היטב.

פרסומת

בשטח, עם הכניסה למצב  X MODE, הפורסטר עושה עבודה לא רעה בכלל. מערכת ה-X מוד מתפקדת גם כמסייעת להאט את הרכב למהירות זחילה בירידות שטח תלולות.

יכולת השטח הלא מבוטלת היא הקו המבדיל בין הפורסטר לכמעט כל רכבי הפנאי האחרים. 

 

בשורה התחתונה:

בעד: זה רכב פנאי כמו שצריך

נגד: לא היה מזיק לה עוד קצת כח

לסיכום: אם קניתם אחד, אל תשמרו אותו בבית, צאו לטייל!