mako
פרסומת

יחידה במינה: טויוטה ראב 4 היברידית במבחן

קטגוריית הפנאי ההיברידית בישראל עדיין נמצאת בחיתולים, כל כך בחיתולים שהיום קיים רק רכב אחד מסוגו בישראל. האם באמת הרכב הייחודי מביא עימו בשורה? גיא גיאור ודני פורמצ'נקו העורך האחראי של "אוטו", לקחו את הטויוטה ראב 4 לנסיעת מבחן

דני פרומצ'נקו וגיא גיאור
חי בלילה
פורסם:
הקישור הועתק

טויוטה ראב 4 היברידית

מחיר: 190 אלף שקלים

מנוע: 2494 סמ"ק

הספק: 200 כוחות סוס

צריכת דלק ממוצעת (יצרן): 19.6 ק"מ/ ליטר

טויוטה, כמו שהיא יודעת לעשות בצורה מאוד משכנעת, מציגה רכב פנאי קומפקטי והיברידי הראשון מסוגו, ולא מתבלבלת גם בעיצוב מרשים. המומחים שלנו ציינו לחיוב את העובדה שהאוטו קיבל נפח הגורם לו להראות גדול ומרווח גם מבחוץ, תוך הקפדה על נראות השטח שלו. היציאה של הפנסים האחוריים תורמים לא מעט לתחושה הנפח המסיבי הזאת ואין ספק שעבודת העיצוב של הרכב היא ממש יפה. 

 

גם כאן המומחים שלנו ממשיכים לפרגן לרכב שנותן דגש לנראות השטח על פני נראות הפנאי. החלל הפנימי המרווח עם שלל מקום לרגליים ולראש, ובנוסף כל החיבורים והחומרים מבפנים נותנים הרגשה של חוזק ומסיביות. אפילו העור שאינו עור אמיתי נראה שתפור באיכות גימור טובה. גם מערכות השליטה ברכב ומסך המולטימדיה נוחים לשימוש והם טובים. "זה לא צעצוע זה נראה כמו ג'יפ", מסכם פרומצ'נקו.

אז למה לא עשר מושלם? כי במחיר הזה היינו רוצים לראות קפיצת מדרגה באיכות החומרים. 

 

הרכב מגיע רק בגרסה של 2 על 4 מה שאומר שעל אף נראות השטח שהוא משדר, הוא למעשה מיועד לשטח עם כבישי אספלט. אך גם שם, המומחים שלנו מציינים שמרגישים בצורה חדה מדי את המהמורות והאבנים שעל הדרך. בסך הכל אין תחושה של אווירת נהיגה מיוחדת.

פרסומת

טויוטה ראב 4 היברידית לא מספקת את מה שצריך למי שאוהב ליהנות מחוויית הנהיגה עצמה. אך מצד שני הידיעה שהיא מזהמת פחות, בעיקר בסביבה העירונית, נותנת התחושה שהיא שווה את המחיר. בבטיחות היא מקבלת 5 כוכבי בטיחות. ציון נאה.

 

בשורה התחתונה:

בעד:  אוטו פנאי היברידי באיכות גימור טובה. בכל זאת טויוטה

נגד: חווית נסיעה שלא נמצאת בהלימה ביחס למחיר

לסיכום: (דני לגיא) "אם תרשום לי עליו צ'ק, אשמח מאוד לקבל אותו"